De werkgroep van het Loenense Enkenpad

🌿 een berichtje

Veel Loenenaren wandelen hier regelmatig, en ook bezoekers weten ons mooie Enkenpad goed te vinden. Daar zijn we best trots op. Met een klein groepje vrijwilligers proberen we het pad netjes en herkenbaar te houden, zodat iedereen van ons mooie gebied kan blijven genieten.

Juist daarom vinden we het jammer dat er de laatste tijd langs de Slatsdijk routepalen uit de grond worden gehaald en in de greppel worden gegooid.

Zonde van iets dat we met elkaar voor het dorp onderhouden.

Daarom een vriendelijke oproep aan iedereen: laten we samen een beetje zuinig zijn op wat Loenen zo mooi maakt.

Mocht u onderweg iets zien aan het pad of aan de bewegwijzering, stuur gerust een berichtje. Dan kunnen we er achteraan.

Alvast dank namens de werkgroep van het Loenense Enkenpad.

Delen: